Monday, April 4, 2011

singlee laa babee ;)

hmmm , skrng aku single dahh . ari tuhh couple kann kan ? hahah
tak de function laa couplee tuhh . haha . tak care langsung kat aku .
hmm nk tahuu knapee ?
perluu ke aku cerita nieh ? mesti kalian tidak akan percayaaa :D HAHA
yelahh . coup aku nihh kalau bolehh nk aku text dea ,call dea tnye dea sumee aku mulakan .
dea tak pernahh  text aku duluu or what . sume nk aku . kalau aku sakit ke ape ke. tkkan aku nk kene text duluu pulakk . lepakk laa kot .
and then bpe hari dahh aku tknk text dea , dea pon tak text aku jgak . haha sumee nk aku text . ape lahh .
lain mcm couple aku yg dlu dlu . lepas tuh dea baruu text aku ckp nk clashh . HOHO
aku pkir and okay jelahh . buat ape jadi mcm orangg bodo kan :P HAHA .
so singlee lahh skrng :P

No comments:

Post a Comment