Tuesday, April 19, 2011

BOLA BOLAA :)

hari nie aku nk cerita pasal bolaa :D . haha . , smalam aku pegi skolahh belajar mcm biasee , lepas tuh ckgu ckp , sains kite blajar sikit tgk bola sikit ., huhuhuh . aku dahh sukee gilaa dahh nk tgk bolaa bawah under 18 ==' .huaa huaa . mula mula aku tgk PG1 lawan , rabak lahh kot lincah jea dea main . haha .habis jea pg1 main baru skolahh aku main , pehh awal masee pertame tak de gol langsong , pehh sakit hati tgk :P

lepas jea second half , haa kaw . kene tapau 2-0 . haha . baik lahh skolahh aku niehh . tuh baruu under 18 .
aku under 14 . pehh . lambat kot . hmm sabar jee lahh amirull . tak lamee mane pon .nnty bulan 6 dahh start trainning kan :D sabar jee . haha tuh lahh citee aku . aku niehh memangg gilaa bolaa :P haha . lain kali aku story lagi ea :D

No comments:

Post a Comment