Saturday, March 19, 2011

hari cuti and bosan nie laa keje aku :)


bangun tidur lambat , hhaa malam aku tidur lewat onl jee mengadap ladtop .
lepas tuh bagun lewat gilee . HAHAHA




lepas jea bangun tidor , stay kejap tgk tb .
teros mencekik , HAHA lapar kot .
makan la smpai kenyang kan . HHAA




lepas makan mandi ape sumee , teros onn ladtop . onlinee !
haha nk chatt laa dgn membe2 sumee . rindu kot cuti skolahh nie .
nk jgak editt blogg kann . chatt ngan sayangg aku niehh . HUA HUA



dahh onl lame lamee kan , sape yg tak lapar kan . makan laa tgh harii .
HHAAH ladtop tak tutup niehh . HHAHA apelahh aku nieh




dahh makan lepas tuhh aku penat ,
teross tarik bandar , tarik selimut , haa tidor teross . memangg sedapp .
HAHAHA .




lepas tuhh , bangun kluar stay ngan membe , main snokeer ke .
lagi best .
memangg slalu main kan AZIMM >
kitee slalu main kan :P





petanng jea , teros main bolaa dgn budak2 KBFT .
best laa kan kalau dahh main tak nk benti kalau bolehh :P

tpy kalau tak main bolaa hujan ke ape ke ,
kiteorangg naik moto pusingg2 amik angin . HAHAH




dahh malam , lepas mandi ape semua . makan dgn family .
sdap mak masak :)
sayangg family sayaa <33




lepas tuhh , onl lagi kejap , hee .
bosann kan . onl jee lahh :P
smpai penat !



bilaa dah penat buat rutin aku sumee nieh ,
HAHA ape lagii , tutup lampu . ahh kaw ,
memangg sdap tidurr . HAHA

ITULAHH RUTIN AMIRUL SETIAP HARI CUTI :)

No comments:

Post a Comment