Monday, December 6, 2010

Gadis Misteri :)

A Single Ladiess -

seorang gadis nie aku jmpe dia mase aku pegy SK KOTA MASAI  .
mase tuh aku tgh lawan bolaa mase aku darjah 6 . aku tgh rehat jap lpas first half .
pastu ade bdak pmpuan nie duduk ngan gang die . aku buat bodo je laa . pastu aku dgr die nyanyi lagy favaurite aku " Masih Terserlah Ayumu - Exist " pehh tak mcm sedap laa pulak .
aku dgr je laa tanpe pndang die . pastu aku plak kene main bolaa untuk second half .
pehh terlepas laa lagy .
aduhaii , tak pe jap lagy aku cari die .
pastu lepas aku main aku ajak kawan aku pegy tandas ,
padahal nk cari die .
muke die aku ingat lagy smpai skrng . Cute , Gebu , and Manis sngt .
tapy nk buat cam mane sbb aku nie dahh milik orangg .
iaitu NURIN FARZANA >

haha , tak pe . yg penting aku masih ingt time chorus yg pmpuan tuhh nyanyi .
memang sdap gila . uhuhu .
haha , tpy aku kalau dpt jmpe die , aku mesti nk suruh die nyanyi lagy and kenal sgt ngan die .

OHOI GADIS KUU --

No comments:

Post a Comment