Wednesday, December 22, 2010

2010 the best year in my life !

2010 ? 
haa the best year you know .
aku tak tahuu laa ape yg membuat kan aq happy sgt kat 2010 niehh .
hmm , dalam 2010 niehh jugak laa telahh membuat kan aq rase dri aq nie 
bkan lagy budak budak . heee .
dalam tahun 2010 niehh bnyak tol laa probb yg aq ade .
huh . ade yg happy gilee , ade yg sedihh . HAHA .
tpy pada tahun 2010 niehh , aku telahh kenal ngan someone yg aku sayang . 
tpy die tak tahuu . kiteorang still membe :)
haha .

Shin chan , Domichan , Riee robbin's , Ohh nobitaa , scooby doo and Komichan .
tahuun dpan korang pgy kan ? hmm . aq petang lagy dhoo . tak dpt stay ngan korangg mcm skrng niehh .
tpy tggu laa aku naik form 3 , haha . baruu bolee stay balek kan ?
memang best korang tahuu tak aku membe ngan korangg . HAHA .
tmbh tmbah ngan Domichan , kaw shott bodo . best gilee kwn ngan kaw !
haha klakar , peramah , hensem , market , and tggi mcm galahh . haha
 tahunn nie aq stay ngan korang smpai naik skolahh . nnty kalau dah skolahh korang dahh pgy . hha
hmm , kalau nk turun cs hello hello lahh . haha ok ?

THANKS TAUU KORANG SBB JADI MEMBER AKU !

No comments:

Post a Comment